Kayak - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Jacques en Annie Engels - WaarBenJij.nu Kayak - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Jacques en Annie Engels - WaarBenJij.nu

Kayak

Blijf op de hoogte en volg Jacques en Annie

15 Februari 2020 | Nieuw Zeeland, Motueka

Zaterdag 15 februari 2020

Voor vandaag hebben we een kayaktocht geboekt in de Abel Tasman Bay. We worden al om 8 uur opgehaald dus hebben we toch maar de wekker ingesteld. We krijgen de benodigdheden (waterdichte zak voor de camera, een zwemvest en een soort schort) voor de kayak en dan rijden we richting kust. Daar liggen de kayaks klaar en krijgen we een korte briefing. We zijn met 4 tweepersoons kayaks. Heel relaxed varen we langs de baai naar Adele Island, een vogelreservaat midden in de baai. Daar maakt de Kahu-gids koffie voor ons. Gezellig op het picknick kleed met de koekjes uit het lunchpakket pauzeren we daar. Na ruim 3 uur varen komen we bij Observation Bay, een intiem strand waar we de lekkere sandwich van de lunch verorberen. Het is heel relaxed, het weer is optimaal. We laten de kayaks daar achter, en wandelen via de Abel Tasman Coastal Track terug naar de startplaats van de kayaktocht. Ook dit duurt ongeveer 3 uur. We pauzeren onderweg bij een strand om even in de baai op te frissen en terug te kijken in de baai waar we gevaren hebben. Het was fantastisch! Hopelijk geven de foto’s iets weer van onze sportieve tocht

• 15 Februari 2020 - 09:13

Dick En Dienny:

Weer zeer sportief , kajakken, wandelen, goed bezig.
    Geniet lekker van deze zaterdag.

• 15 Februari 2020 - 09:35

Noor:

Hoi zeer sportieve broer en schoonzus,

Wat prachtig, zoveel ruimte en vrijheid in zo`n kayak.
    Ik geniet van jullie foto´s en verslagen. Reis zo een heel klein beetje mee.

Nog een hele mooie reis!

Liefs, Noor

• 15 Februari 2020 - 11:02

Constance:

De foto's geven het heel goed weer hoor, prachtig ! Vanaf het water een heel ander zicht op het land, heel mooi ! Liefs.

• 15 Februari 2020 - 12:48

M&M:

Hoi, mooi tochtje maar 3 uur toch wel zwaar voor schouders denk ik.Maar jullie zo,n getrainde mensen moet lukken.